HELVETE! Min mejlkompis systrar var ombord på planet!

 

Helvetes jävlar!

Jag satt just och skrev ett svar till min mejlkompis som berättade att hon skulle hämta sin syster på flygplatsen i KL i morgon då hon skulle komma hem från resan till Amsterdam.

Fuck, helvetes jävla skit!

Mejlkompisen skrev tidigare att hon hade velat följa med på resan. Så jävla obehagligt.

 

UPPDATERAT:
Jag har bloggat om Ukrainakrisen under större delen av året. Jag har utmålat krisen som artificiell. Och nu blev det högst personligt för mig. Den här tragedin hade aldrig inträffat ifall EU gett fan i att hjälpa Barack Obama att störta in Ukraina i ett inbördeskrig för IMF:s räkning.

UPPDATERAT 2:

Tydligen var Vladimir Putins tjänsteplan målet: http://www.telegraaf.nl/buitenland/22867552/___Poetin_mogelijk_doelwit_ramp___.html

Hälsar eder Peter Harold

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till HELVETE! Min mejlkompis systrar var ombord på planet!

  1. Dan Eriksson skriver:

    Jag beklagar. Detta är verkligen en oerhörd tragedi.

    • Peter Harold skriver:

      Tack. Det påstås att flygrutten var omlagd just för denna dag. Jag vill inte vara konspiratorisk men det är tydligen viktigt att större delen av världen skall bli en krigszon, och ett nedskjutet trafikplan är precis vad som behövs för att skapa legitimitet för åtgärder mot Putin.

  2. Rune skriver:

    Flygplatsen i KL? Var ligger den? Och vad har hänt?

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

