Visst går väl bananbåtarna tomma tillbaka till Afrika…? (Reflektioner kring Mona Walters och SVT)

Bästa läsare!

Alternativa medier [Nyheter Idag] och andra bloggskribenter har redan skrivit om ämnet, så jag summerar bara vad jag tror saken gäller. SVT har fått för sig att beskriva att vissa islamisters existens ger avtryck på tillvaron ute i förorterna. Och man har därför tänkt att exponera att vissa av dessa uttrycker sig olämpligt. Nu visar det sig att SVT trots de uppseendeveckande uttryck man presenterat för TV-tittarna ändå filterat bilden av tillståndet i de multikulturella områdena.

Som jag förstått det – utan att ha sett inslaget i SVT – har vissa blattar uttalat sig nedsättande om en kvinnlig kristen konvertit, den i alternativa medier omtalade och uppmärksammade Mona Walter, vilket visats TV-tittarna.

Men i själva verket – vilket Mona Walter berättar på sin Facebooksida – trakasserades och hotades hon och kamera-teamet. Och den eskorterande polispatrullen kunde inte göra mycket för att freda dem. De fick fly! Och SVT berättar inte om detta!

För tio år sedan hade vi nyhetsläsare trott att det hela utspelade sig i en stad i Mellersta östern, där gatorna kantas av gamla Mercedes-bilar och en och annan blårykande Peugeot 504 som studsar fram på den ojämna gatubeläggningen; hundar som driver omkring och nosar på de omkullvälta soptunnorna; huckleklädda kvinnor som hänger tvätt på linor tvärs över gatan; män som står och röker och blänger…

…men i själva verket var det i stockholmsförorten Rinkeby. Nådens år 2015. I det multikulturella Sverige där invandring är en investering i framtiden, enligt makthavarnas politiska slagord.

sb mona walter hora

Före sändningen skrev Mona Walter:

Mitt förtroende för SVT är dock lågt. I andra inslag som jag varit med har jag blivit censurerad då jag nämnt att vi i våra förorter har en inofficiell sharialag invånarna där tvingas leva efter och självutnämnda shariapoliser som kontrollerar att denna lag efterföljs.

Jag är bombsäker på att Mona Walter inte förväntat sig att SVT skulle lyckas understiga hennes redan låga förväntningar med detta mått. Det talas alltid annars om att medierna är en av grundpelarna i det demokratiska samhället, och gud nåde den kommuntjänsteman som inte plockar fram begärda dokument i tid – då kommer denne att bli offentligt schavotterad i uthängnings-TV på bästa sändningstid. Och ett argt läsarmejl till redaktionen vet vi är ”dödshot” mot hela landets demokratiska väsen, etc etc.

Men när en hel hord av blattar attackerar och jagar TV-team, eller i vissa fall till och med rånar dem på utrustningen vilket hänt tidigare, då är det antingen locket på eller också ber man om ursäkt för att ens närvaro kunde upplevas som provocerande.

Nej, jag är faktiskt inte raljant. Det är alldeles uppenbart att människorna i Rinkeby blev provocerade av både Mona Walters och av TV-teamets närvaro. SVT skall då – om beskrivningen stämmer – ha valt att inte berätta om att muslimerna i Rinkeby gick till handgripligheter för att få bort besökarna. SVT vill inte resonera om att denna grupp av människor blir provocerade av närvaron från en av de svenskaste institutioner som finns, nämligen Sveriges Television (de inkvoterade medarbetarna till trots). Och paradoxalt nog är det få som är så positiva till multurkulturen i Rinkeby som just medarbetarna på SVT!

Jag har sett en del gammal råfilm från råa situationer där demonstranter och aktivister slagits och bråkat med sina meningsmotståndare eller polis. Och i flera fall har jag kunnat se att dessa ligister trots allt släppt fram journalisterna och låtit dem göra sitt jobb. I några fall har det nästan sett komiskt ut med folk som står och pucklar på varandra, medan kameramannen stått mitt i tumultet och filmar ostört. Det fanns en respekt för deras yrkesutövning.

Den respekten är tydligen borta. Den försvann efter det att respekten för det offentliga rummet utplånades. Men dock inte innan respekten för polisen upphörde. Fast sedan dess har även respekten för räddningstjänst också blivit ett minne blott. Och nu finns inte ens respekten för medmänniskorna i samma bostadsområde kvar.

Men värst av allt är att SVT inte ens visar någon respekt för sina egna tittare. Det borde inte vara för mycket begärt av SVT att leverera en fullvärdig och oförvanskad nyhets- och samhällsjournalistik till sina uppdragsgivare – licensbetalarna.

Eftersom SVT  sin nuvarande form inte ser tittarna som sin uppdragsgivare anser jag att denna institution – tillsammans med SR och UR – inte längre har något existensberättigande. SVT, SR och UR bör skyndsamt antingen säljas ut eller läggas ner. Det är ok för mig ifall de anställda vill ta över och fortsätta bedriva sin propagandaverksamhet, men då får de lösa finansieringen med frivilliga sponsorer eller betala ur egen ficka.

Eventuella inkomster vid försäljningen av de statsinfluerade och kollektivistiskt orienterade medierna kan med fördel användas till repatrieringsprogram för folk som inte trivs med den svenska sekulära demokratin. Visst går väl bananbåtarna tomma tillbaka till Afrika och kan chartras billigt…?

Hälsar eder Peter Harold

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Demokrati och frihet, Religion. Bokmärk permalänken.

86 kommentarer till Visst går väl bananbåtarna tomma tillbaka till Afrika…? (Reflektioner kring Mona Walters och SVT)

  1. cfr skriver:

    Om man gladeligen bjuder in tredje världen så infinner sig naturligtvis tredje världen. Fullt ut, i alla sina dimensioner.

    Vem trodde något annat?

    Eller trodde man att mångkultur var ett smörgåsbord där vi – vita män och kvinnor – i vår nåder skulle godkänna visst och förkasta annat? Tyvärr, tyvärr, mångkultur är ett paketköp. Full Monty.

  2. Vauen skriver:

    Om man gör sig till kändis på att snacka skit om en hel religion så är det inte konstigt att man blir illa bemött när man går till deras kvarter. Varför är folk förvånade, det är ju dumt i huvudet?!

    • cfr skriver:

      ”deras kvarter”

      Det är mitt i prick för att beskriva det miserabla samhälle som har tillåtits växa fram.

      • Vauen skriver:

        Jovisst är det miserabelt! Men som Sofias länk nedan visar så är det helt naturligt att folk med liknande kultur bor i samma del av stan. Om staten gav fan i att lägga sig i och gav alla rätten att forma sin egen omgivning så skulle dessa områden inte växt fram. Dessa person som tagit sitt utanförskap med sig hit från ”Tredje världen” skulle inte terrorisera oss med kriminalitet och bidragstagande.

        • cfr skriver:

          ”…gav alla rätten att forma sin egen omgivning…”

          Det är just detta som är problemet, man formar sin omgivning och formen den får är knappast av klassiskt svenskt slag. Att tillåta detta är i viss utsträckning att vara positiv till mångkultur men någon stans går gränsen, det blir för mycket av den goda mångkulturen. Gärna god mat och roliga danser men balkongkastning av olydig kvinna går utanför konceptet tycker till och med Schyman, även om hon har svårt att vara riktigt tydlig.

          Islam är en invasiv religion som kräver att även den omgivning som inte för ett ögonblick är religiös skall tvingas förhålla sig till islam. Acceptera badtider, acceptera långa ärmar inom vården, acceptera särskilt kosthåll, acceptera slöja till svensk polisuniform(!).

          Islam är en diagnos.

          • Anna skriver:

            Mitt i prick, där! Islam är en DIAGNOS- en symbol för mentalt förfall. Vilken ANNAN diagnos ställer sig förståsigpåare att gå i bräschen för att normalisera? Islam är en sjukdom, inte ett friskhetstecken. Varför skulle annars så många människor fly ifrån den skiten där den diagnosen är norm?

            Låt psykoserna stanna i fantasilandet. Där de hör hemma.

    • Peter Harold skriver:

      Fast samtidigt så är det ju så att de uppfattar kritik som skitsnack. Eller att de ö h t låter sig provoceras att hon är a) kvinna b) har konverterat. Om man vänder på exemplet och en grupp muslimer steg in i en svensk kyrka och blev ombedda att avlägsna sig, då skulle det bli en himla rabalder.

  3. Läsare skriver:

    Kriminella invandrare tog över gata i Malmö.

  4. Läsare skriver:

    ”Journalist”packet på SVT ljuger. Jaha, och vad annars är inte en nyhet? Mitt förakt för ”journalist”slöddret är bottenlöst. Jävla drägg allihopa!

    • Vauen skriver:

      Inte bara svenska journalister är lögnare:

      • Läsare skriver:

        Jag vet att kuvösbarnen som slängdes ut på golvet är lögn. Jag minns detta mycket väl därför att jag blev vansinnigt förbannad på Saddam Hussein då. Sedan visade det sig att alltihop var en enda stor lögn.

        Vilka var det som ljög? Neo-con judarna som startade destruktionen av Iraq. Jag tror ALDRIG på ett ord en jude säger efter det. Klart att det finns judar som inte ljuger, men jag utgår ALLTID från att judar ljuger, om det mot all förmodan är en ärlig jude som säger sanningen, då när det är bevisat, då skall jag tro på juden

        Spector videon har blivit deletad hur många gånger som helst på JewTube. Varför? Därför här har du en jude som säger exakt det hon egentligen tycker, att den vita rasen skall utrotas.

        • Vauen skriver:

          Kom att tänka på dokumentet från PNAC ”Rebuilding Americas Defences” skriven av ultra zionister. I det låter dom sina våta fantasier flöda:

          ”…And advanced forms of biological warfare
          that can “target” specific genotypes may
          transform biological warfare from the realm
          of terror to a politically useful tool”

          Sidan 72

          http://pnac.info/RebuildingAmericasDefenses.pdf

          • Peter Harold skriver:

            Fast det är BARA Ryssland som är aggressiva… *bläddrar i valfri dagstidning*

            • Vauen skriver:

              Nej muslimer är också aggressiva (och är dom inte det så fejkar dom en Charlie Hebdo attack). Krockar man två civilisationer mot varandra så blir det snart inte svårt att sälja ovan föreslagna biologiska stridsmedel. Och när vi väl använt det i EU så kan vi knappast protestera så mycket när Israel använder det sen. En våt dröm för en sionist!

              • Peter Harold skriver:

                *Kalla kårar*

                Jag kommer lägga upp en länk till dokumentet. Men det blir i en postning som jag tidsinställt för att det skall finnas något i flödet medan jag är bortrest. Jag kommer vara helt avskärmad från omvärlden i ett par veckor och njuta av berg och djupa dalar. Givetvis kommer tredje världskriget bryta ut och jag har ingen möjlighet att kommentera detta…😉

            • Benny skriver:

              Sanningen är ju att det är Ryssland som jobbar för freden i Ukraina, Syrien och på andra håll där man krigar…detta passar ju inte alls för EU/USA och Israels agenda som tvärtom är att skapa så mycket krig och konflikter som man bara hinner och orkar. Och allt detta är ju så väldokumenterat så att inga som helst tvivel råder i frågan. Om detta får man inte höra från journalistpacket på MSM och inte heller på SVT. Frågan är vad svenska politiker tror att Sverige och vi som bor i Sverige ska få ut av det hela? Som det är nu får ju vi skattebetalare betala kalaset. Man skyller på flyktingsmugglarna för alla dödsfall medan de verkliga skurkarna sitter i Bryssel, Washington m.m. Läste att man i USA ska straffa en 17-åring till elva års fängelse för samröre med IS medan McCain sitter med ledningen för dessa skurkar och ”förhandlar” (ger order) om nya krig och mord helt öppet. Världen är totalt vansinnig där de verkliga skurkarna dvs Obama, Löfven, Merkel sitter i orubbat bo medan småskurkar straffas stenhårt. På en TV-”dokumentär” så framställer man drönarmorden som ett verk av skjutglada ungdomar i Kalifornien medan den ytterst ansvariga och skyldiga dvs Obama knappast nämns. Ja, det är så riktig propaganda fungerar och de flesta sväljer lögnerna utan att reflektera.

              • Vauen skriver:

                Jag blir allt mer övertygad om att vi är i en ”pregenocid” era. Tredjevärldens befolkning används som ammunition för att skjuta sönder vår del av världen, kulturellt och ekonomiskt. Dom bär med sig en sort av extrem islam som underrättelsetjänster underblåst sedan kolonialmakternas dagar. Men Islam kommer aldrig tillåtas få något egentligt meningsutrymme i Väst då det vore döden för ”fractionalreserve banking” svindeln, det är ju själva definitionen av ”Riba”. För att avsluta jobbet har vi kulturmarxister som inget hellre vill än att döda vita män, alltså den grupp som traditionellt har varit uppbärarna av den västerländska civilisationen.

                Målsättningen är alltså tudelad – att slå ut tredjevärlden och Väst genom att använda den ena mot den andra.

                Jag tror vi har oss själva att skylla tyvärr då vi inte satt ner foten och låtit oss bli överkörda. Förmodligen är DÖ bara försmaken på den era av relativ diktatur som står för dörren (som kommer åtföljas av våld). Populistiska partier typ SD som är prosionistiska har en ljus framtid för sig (se mitt inlägg nedan om PNAC för en hint om hur jag tror dom kommer utvecklas).

                Vi som vill bevara vår civilisation och undvika blodspillan måste alliera oss med den moderata islamska världen och bekämpa vår gemensamma fiende – Det vill säga politisk sionism med dess neokonservativa rörelse, samt skurkbankerna/militärindustrin som hetsar oss i krig med tredjevärlden. SD är det sista vi behöver!

                Nä, vi skulle satt ner foten för länge sedan…

                • Peter Harold skriver:

                  Jag tycker att liknelsen av DÖ som en relativ diktatur är så pass träffande att jag längtar till lunchen på jobbet för att få framföra den formuleringen! Ja, jag instämmer på det övriga också, men det är frustrerande att allt detta är oåtkomligt för att justera tillrätta.

                • Risto Matinen skriver:

                  måste (vi) alliera oss med den moderata islamska världen”. Finns det någon sådan av betydelse och var? Hur skulle det gå till, i så fall? Och vilka är vi?

                  Själv ser jag izlam som värre än vänsterextrema kommunismen och nationalsocialismen. Ut med invasionspacket från tredje världen, och kulturmarxisterna ställs inför rätta och hängs, så löser sig resten. Problemet med mitt resonemang är hur ska det gå till? Vem/vilka skulle ta tag i saken? Den antisvenska staten har gjort sig av med krigsmakten där potentiella individer med våldskapacitet skulle kunna göra en statskupp. Polisen är för korkad och oduglig för något liknande.

                  Vidare har vi att urartningen går så långt att svensken i gemen får nog, och tar till våld både emot invasionspacket och regeringspacket. Så har vi sådana som jag, som är så gamla att vi överväger att gå i exil…

                  • Vauen skriver:

                    I mitt resonemang är ”vi” dem som ”vill bevara vår civilisation och undvika blodspillan”. ”Vi” kan organisera oss i partier osv. För tillfället så är ”vi” dock så få att ”vi” inte ens skulle ha råd med lokalhyran. Därav bloggförfattarens förtvivlan (som jag delar).

                    Jag gav ett par smakprov på två herrar som representerar en ”moderat islam” (dom kallar det något annat själv). Jag kan ge fler om du vill, men detta är ett ämne som lämpar sig bra för självstudier då hela internet är fullt med all form av religös propaganda. Om Västvärlden gav röster som dem jag länkar till en marknadföringskampanj i mellanöstern istället för att sponsra ISIS så hade läget varit en helt annan femma! Men det är så fruktansvärt mycket mer lönsamt med krig, så det lär inte hända. Och Israel kan inte existera om det fanns en stark (relativt) demokratisk islamsk stat i MÖNA.

                    Din bild av Islam tycks starkt färgad av ”alternativ media” som ofta framför budskap från agent provocateurs som Mona Walter. Det Mona Walter beskriver som Islam är trams. Inte för att det inte finns tillräckligt med våldsamma galningar som kallar sig muslimer, utan för att det är en extrem tolkning. Religon blir vad man gör det till helt enkelt.

                    Ditt resonemang om våldsam statskupp kompliceras ytterligare av att vi nu har en allians med NATO i vilken det står att andra NATO-länder ska stödja staten vid händelse av statskupp (mm). Vi kan inte störta vår stat med våld helt enkelt.

                    • Vauen skriver:

                      Ett föredrag som berör de ämnen som Risto frågade om. Man får som vanligt filtrera bort skitsnacket om judar som är en följd av vem som äger media. Men i övrigt mycket sevärd och nyttig:

                    • Risto Matinen skriver:

                      Tja, du verkar i samma anda som kulturmarxisterna som inbillar sig att izlam är räddning för våldsam förstörelse av vår civilisation. Vi som inte vill den förstörelsen håller givetvis inte med.

                      Det är därför som kulturmarxisterna är så för massinvasion av t.ex. araber, negrer och zigenare, vilka är extremt våldsbenägna. De hoppas att de ska förstöra våra samhällen, när ”arbetarna” inte ville gå kommunisternas ärenden.

                      Jag är mycket påläst om izlam, och troligen betydligt mer kunnig om hat och våldsideologin izlamär vad du är (Vauen), Den videolänk du gav orkade jag inte se på mer än ett par minuter. Verkar som du svalt kulturmarxisternas propagandiska förhärligande av den förljugna izlamska guldåldern. Izlamisterna räddade knappt något då, utan de förstörde alla civilisationer de erövrade med svärdet…

                      En god muhammedan, är död!

                  • Anna skriver:

                    Håller med dig ”finnen”. Det kan knappast finnas något värre än islam. Och finns detta så vill jag inte finnas längre. INGEN i västvärlden ska röra sig en jävla centimeter, eller tum- för islams skull. Vi har rört oss alldeles för mycket redan. Låt oss ta flera stoooora l´kliv tillbaks. För vår civilisations sak, för våra barns och barnbarns skull.

              • Peter Harold skriver:

                Instämmer till fullo!

                • Anna skriver:

                  Skit också. Läste hela Vauens slutplädering/kommentarsvar. Är det verkligen så långt vi kommit? Att vi här måste välja på att stödja en ”moderat” islamföreträdare eller ISIS?

                  Herregud. Det har hänt alldeles för mycket på de snart 9 åren jag varit fullt upptagen med barn. Vart tar tiden vägen? Och vart tar Sverige vägen? Vart tar våra barns framtid vägen?

          • Läsare skriver:

            ”…And advanced forms of biological warfare
            that can “target” specific genotypes may
            transform biological warfare from the realm
            of terror to a politically useful tool”

            Sidan 72

            http://pnac.info/RebuildingAmericasDefenses.pdf

            När jag insåg att NEO-CON var lika med judar slutade jag läsa PNAC. Dessa agendajudar är helt öppna med vad de håller på med, det är de flesta vita som är helt dumma i huvudet som inte kan fatta ens när judarna står och hånar dom rätt i ansiktet. Jag förstår mycket väl att en del judar föraktar alla vita. Vad dessa judar tycker om negrer. … Det finns ett skäl till att dessa judar kallar negrer för schwartzer.

            Ett biologiskt vapen som enbart dödar negrer är dessa judars våta dröm. För dessa judar är vita tom dummare än negrer, och judarna har rätt.

    • Peter Harold skriver:

      Njae, i vart fall de som sysslar med att förvränga nyheter. Hela yrkeskategorin är nog inte totalt korrupt, även om de på de stora drakarna tveklöst är det.

  5. Läsare skriver:

    Nu kommer det 150.000 asylsökande om året till Sverige. Samtidigt är ”svenska” kustbevakningen i Medelhavet för att agera taxibåt för negrer som vill till Sverige, som är idioternas förlovade land.

    http://avpixlat.info/2015/08/26/nu-3-000-asylsokande-per-vecka-sammanbrottet-nara/

  6. Anna skriver:

    Dags för uppdaterad handlingsplan för brandkår/ ambulanspersonal: De får helt enkelt gå arméns grundutbildning i självförsvar, och ska man jobba i Tensta/ Rinkeby/Kista/ Hässelby/ Söderort (har förträngt vad faan de kallas för) så ska de utbildas i steg 2 och steg 3 (jämförandes attacktrupper) och därmed få skydden de behöver- för att rycka ut i tjänsten. Man får väl helt enkelt ta seden dit man kommit. Även om man varit här innan och inte känner igen sig? Attack kräver- attack. Dags för attack i 25:e nivån.

  7. Majsan skriver:

    Toklandet tog upp det här med ”invandrare som investering” och det första som ploppade upp i mina tankar då var en kommun i Sverige som för åratal sedan köpte upp ett överskott med 286:or (PC) för att ha för kommande behov. Jag minns det så väl, för jag hade själv köpt mig en ”fräsig” 486:a för dyra pengar och strax därefter briserade den ekonomiska bomben om vilket idiot-inköp som gjorts av antingen IT- eller Ekonomi-avdelningen.

    Jag har googlat, men det kan vara för länge sedan. Hur som haver, jag är nu rätt säker på att man skickade dessa 286:or till Afrika. Där gjorde de säkert god nytta.

    Laborerar just nu för att se hur jag kan bli av med att betala TV-licensen. Ingen i familjen har tittat på direkt-TV på något år utan plattisen används som jättelik dator-monitor (tonåringar och deras spel …..). Har aldrig någonsin känt så starkt, som på senare tid, att jag vill inte bidra till Svensk Public Service.

    • Läsare skriver:

      Bara ring till Rånartjänst i Kiruna och säg att du inte har någon TV längre. Ljug och säg att TV gått sönder och du har inte råd att köpa ny. Eller gett bort den eller vad som helst. Haft inbrott och de tog TV.

      286 hmmm utan att vara expert men jag är ganska säker på att vi pratar mitten av 90-talet. Min första beg PC var en P120, 97 eller 98.

    • Peter Harold skriver:

      Jag tror att jag fann ett bekymmersamt fenomen härom året, och det var att det kan vara brottsligt att uppmana till licensskolk. I vart fall så som jag läste lagen. Men jag tror att de flesta vet vad jag anser om public service och licenstvånget, så jag behöver nog knappast uppmana någon rent verbalt att strypa tillflödet till propagandamaskinen.

      • SVT/SR ljuger för folket varje dag på året, sju dagar i veckan, 365 dagar om året och ljuger dom inte så är det hårdvinklingar/fulvinklingar, vita lögner och nyhetsfiltrering och rasterteknik som gäller. Sett ur det perspektivet borde det inte vara så svårt att ljuga för Rånartjänst AB EN enda gång. Att jämföra oss borde vara det samma som att jämställa en simpel snattare med Ben Bernanke eller nåt liknande.

        • Majsan skriver:

          Till er allihopa. SvT/SR må vara det de är, men som jag tutar i ungarna. ”Ska du ljuga, försök försök först göra lögnen så sanningsenlig som möjligt”. Det betyder, att inte ljuga rakt upp och ner, utan se till att omständigheterna verkligen talar för att man mer troligt talar sanning.

          Mao, så ska jag tänka ut något …..🙂

        • Läsare skriver:

          Att jämföra oss borde vara det samma som att jämställa en simpel snattare med Ben Bernanke eller nåt liknande.

          APP app app … Ben Shalom Bernanke tillhör det självutvalda Guds utvalda folk😉

        • Peter Harold skriver:

          Notera att Stefan Sauk går ut i sin Facebook-sida och hyllar Nelson Mandela och andra kommunister för att tvätta bort hyllningarna från Avpixlats läsare efter att han anklagade medierna för att mörka.

  8. Läsare skriver:

    Till Martin

    Martin vid augusti 30, 2015 kl. 4:40 e m

    En viktig fråga! Hur kan vi ta reda på vem inom riksdagen tog detta vinstdispositionsbeslut att tilldela Paidia 40 miljoner kronor? Går det att få ut beslutsdatum?

    _______

    Kan du ens säga vilket parti som skrivit motionen?

    https://peterharold.wordpress.com/2015/08/25/visst-gar-val-bananbatarna-tomma-tillbaka-till-afrika-reflektioner-kring-mona-walters-och-svt/#comment-21504

    Om du tjänar en halv miljon, 500.000 om året och jobbar i 40 år, då är din livsinkomst 20, tjugo miljoner.

    Om du tjänar 250.000 om året, då är din livsinkomst tio miljoner. Vilken äkta svensk med en fungerande hjärna skulle frivilligt ge 40, fyra-noll miljoner till en helt okänd jude?

    Du kan kontakta alla i knapptryckarkompaniet, de så kallade riksdagsledamoter och det finns inte en som kommer ihåg att de röstat igenom denna motion och skälet är enkelt, de har inte ens läst motionen.

    Frågan är: Vem har skrivit riksdagsmotionen?

    En motion som klubbats i riksdagen är lagen och att skriva lagen är var den riktiga politiska makten finns. Skriv en lag och alla måste lyda lagen.

    Lagen skrivs av högsta domstolen. Högsta domstolen i Amerika, Scouts, US Supreme court har nio domare, lagen i Amerika skrivs alltså av nio, 9 personer. Vill du ha riktig politisk makt måste du alltså kontrollera domarna i högsta domstolen, HD.

    Tre av domarna i Amerikas högsta domstol är JUDAR.

    Jewish Tyranny At Supreme Court

    http://www.realjewnews.com/?p=1041

    300+ miljoner amerikaner måste lyda lagen som US HD skriver.

    Det är samma sak i Kanada. Och det är samma sak i Sverige och Tyskland, det är JUDAR som skriver lagen.

    Birgitta Olsson som sitter i riksdagen för FP hade för några år sedan på riksdagen hennes närmsta rådgivare med namn. Hon hade tre, 3 rådgivare och vet du vad alla tre hade gemensamt? Alla tre var JUDAR.

    Birgitta Olsson är gift med en jude.

    Vad är Lerner Spector som fick 40 miljoner? JUDE.

    Vem, utom en jude skulle skriva en lag där en helt okänd jude skall få 40 miljoner av svenska folket? Alltså har motionen skrivits av en jude. Juden Göran Rosenberg känner Lerner Spector. Du kan ringa juden Göran Rosenberg eller Birgitta Olsson, de vet antagligen vilken jude som skrivit motionen som blev lag att den helt okända juden kunde stjäla 40 miljoner från svenska folket.

    • Läsare skriver:

      1917 genomförde judarna en judisk statskupp i Ryssland och den första LAGEN judarna skrev var att det är dödsstraff på att säga emot en jude.

      In the U.S.S.R. anti-semitism is punishable with the utmost severity of the law as a phenomenon deeply hostile to the Soviet system. Under U.S.S.R. law active anti-semites are liable to the death penalty.

      J. Stalin 
      January 12, 1931

      First published in the newspaper Pravda, No. 329, November 30, 1936

      https://www.marxists.org/reference/archive/stalin/works/1931/01/12.htm

      Skriv lagen och det är du som styr. Har du ens en aning om att mängder med judar har varit högsta domarna i Sverige?

      • Läsare skriver:

        Släpp in EN jude i riksdagen och innan du hinner blinka har denna enda juden minst tre judiska ”rådgivare” och innan du hunnit läsa igenom motionen/lagen är judens ord lagen.

        Just nu, blattar skjuter blattar i Göteborg, 20:00 på P4. Sex timmar innan idag var det skjutning i Runkeby, 14:00.

  9. Läsare skriver:

    Zionist Ezra Levant Confirms Jewish Lobbyists Behind Canada’s Hate Speech Laws

    Dagens datum 20 april: Denna dag 1890 föddes skriftställaren Einar Åberg. Åberg blev efter andra världskriget så hatad av världens sionister att dessa tvingade svensk regering att anta en ny lag – hets mot folkgrupp.

    https://www.nordfront.se/einar-aberg-mannen-som-fick-en-lag-uppkallad-efter-sig.smr

    Judar skrev HMF-lagen i Sverige.

    • Läsare skriver:

      Precis som nationell.nu tidigare påpekat tillkom lagen om hets mot folkgrupp 1948 med det huvudsakliga syftet att bekämpa ”antisemitism”. Nu skriverSydsvenskan att lagen tillkom efter påtryckningar från judiska lobbygrupper i USA.

      Så lagen om hets mot folkgrupp är egentligen ingen lag, utan ett judiskt vapen för att tysta kritik mot judisk makt. Lagen tillkom inte alls genom svensk folkvilja, varför den helt saknar rättslig legitimitet.

      http://nationell.nu/2015/08/29/sydsvenskan-judisk-lobbygrupp-bakom-lagen-om-hets-mot-folkgripp/

      Vad var det jag sa ovan? Skriv lagen och du styr landet. Skriv lagen och du kan skicka hela rättsväsendet på de som inte lyder dig.

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s