Vem tar mina ”i”:n, ”o”:n och backsteg?

Bästa läsare!

Sedan någon vecka tillbaka har min dator blivit knäpp. Den verkar under vissa ofta återkommande ögonblick inte vilja registrera när jag använder tangenterna för ”i” och ”o”, samt backsteg. Mycket irriterande. Och sen kan den fungera helt normalt i flera minuter. Felet uppstd samtdgt på samtlga dessa tangenter. Jag stter med en Acer laptp med Wn8

Hälsar eder Peter Harld

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Privat. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Vem tar mina ”i”:n, ”o”:n och backsteg?

  1. Rune skriver:

    Kan jag ha tagit dem? Jag hade liknande problem för några dar sedan. Men inte nu. Kanske jag fick dem?

  2. syster skriver:

    Alliansen med Löfven i spetsen är otroliga på att roffa åt sig från medborgarna!!! T o m dina bokstäver!! Jag säger då det!😄

  3. rksmrgs skriver:

    Vänd uppochner på datorn och skaka och slå lite försiktigt på den. Och sluta att äta kakor och skorpor och annat smulalstrande medan du surfar.

  4. Herr Flick skriver:

    Har du nyligen råkat ut för en vad man kallar läskrelaterad tangentbordsolycka? Kan bli väldigt klibbigt i kontakterna i så fall.

  5. Anonym skriver:

    Fråga Säpo !?

  6. Anonym skriver:

    Under ditt inlägg, Peter, så kommer min sökning på en tidningsprenumeration upp. Ovanför kommentarsfältet. Är det också en slump? Jävligt skumt!

  7. Jonas Thailand skriver:

    Det ni beskriver är typiskt för Adware och annat som skräp som påverkar webläsare. Installera Malwarebytes (gratisversion) och/eller Hitman (inte så farligt som det låter🙂. Det fångar upp det mesta och rensar.
    Enkelt att fixa men tar upp till en timme att söka igenom datorm.

  8. Du får väl kedja fast dina tangenter. Det vet du väl att zigenare snor allt som inte är låst och säkrat.

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

