Test

P.g.a. att WordPress bytt ut verktyg som passar min web-läsare publicerar jag denna test-text.

testbild3

Hälsar eder Peter Harold

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Test

  1. Peter Harold skriver:

    Det verkade ju funka, bortsett från att jag inte hittade någon ”spara”-knapp…

    • Läsare skriver:

      Det är som att kunna skriva inlägg, fylla i nick/namn – men det finns ingen: Posta kommentar-tangenten.

      • Läsare skriver:

        Om du tycker att det är jobbigt på en hemdator med riktig skärm, prova att göra samma på en liten mobilskärm.

        Senaste gången WordPress gjorde en ”uppdatering” tog det mig två veckor innan jag kom på hur jag skulle få upp ett nytt huvudinlägg. Fan ta WordPress.

        • Peter Harold skriver:

          Ha ha, jag kör i mobil också, med standardlayout. Och med min dåliga syn blir det nästan skrattretande att försöka göra något vettigt. Fast jag blev tvungen för att kunna hitta dina och andras kommentarer som filtrerats.

          • Jag har bara en stationär. D v s fram tills idag. The pheune was ringing och jag gick och lyfte luren. Bara för att upptäcka att den var stendöd. Då såg jag att kattfannarna hade tuggat av sladden. Får hoppas att jag inte blir akut sjuk den närmaste veckan tills haf får den nya telefonen jag beställde.

  2. Läsare skriver:

    Om WordPress update och de som är ansvariga för WordPress, har jag bara en enda sak att säga, varenda tecken som finns på tagentbordet som på minsta lilla sätt kan uppfattas som en förolämpning sänder jag vartenda tecken plus FUCK WORDPRESS till de ansvariga på WordPress.

    Varenda gång WordPress har en We are going to assfuck all our users ”update” tar det veckor, om inte månader innan WordPress ens börjar bli användbart igen. @#$ och alla tecken mellan till ₩~¿@#$ alla ”update”.

    Ni som inte har en egen blogg, dessa ”uppdateringar” är så in i (vartenda svärord som finns) irriterande att ni kan inte ana. Ingenting ser ut som det gjorde, alla funktioner byter utseende, namn och plats de ligger på.

    Fan ta WordPress och deras jävla ”uppdateringar”.

  3. Läsare skriver:

    Var just inne och lyckades faktiskt att posta ett nytt huvudinlägg på en av mina WordPressbloggar. Men sedan skulle jag redigera och då var det som i ett blatteghetto, dvs totalt kaoz.
    ________

    Lite skoj i all bedrövelse. Kommentar på Avpixlat i denna tråd:

    http://avpixlat.info/2016/01/27/bankekonom-70-procent-av-arbetslosheten-i-sverige-beror-pa-asylinvandringen/

    Arne Flecktarnför 23 minuter sedan

    Inte påfrestningar utan utmaningar. Påfrestningar är rasistiska.

    Axel  Arne Flecktarnför 23 minuter sedan

    klarsynt iakttagelse

    (1984 Orwell)

    0  Svara

  4. Läsare skriver:

    En ärlig muslim som inte ljuger.

    80 % Muslims are on welfare in the west. 80 million immigrated sucking the wealth out of Europe

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

