Hm, jag kanske har låg IQ?

Bästa läsare!

Om det finns ett samband mellan små bananer och stora tankar, respektive stora bananer och små tankar, så ser det ut som att jag inte är alltför smart som jag först trodde. Eller också är min banan inte alls så stor som jag tror…

sb bananer

Trevlig helg på er i övrigt!

Hälsar eder Peter Harold

 

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Humor, Sex. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Hm, jag kanske har låg IQ?

  1. Sofia skriver:

    Stå upp Lazarus😉

  2. tomtom skriver:

    Förlorade min ”Banan# när hen kom!

  3. Den anonyme skriver:

    Hmm…även jag torde vara stendum enligt den teorin!
    Apropå bollar etc så rullar de rätt snett i USA.
    Ron Paul dömer ut alla delegater (gop&Dem) efter Rand hoppat av. Han dömer dessutom ut hela ”demokratiska” systemet i USA.
    http://www.ronpaullibertyreport.com/archives/what-should-libertarians-do-now
    Trevlig Helg.

    • Peter Harold skriver:

      Just av denna anledning skulle jag väldigt gärna vilja se ett svenskt libertarianskt parti uppstå. Inte för att jag tror att det får 50,1% av rösterna valet 2018, utan därför att om det bildas och folk ställer upp, då kan man få ut idéer som förhoppningsvis påverkar de andra partierna.

  4. Sofia skriver:

    IQ-test:
    namnge dessa festprissar!

  5. baravarat skriver:

    Haha den var rolig ja tur man vare sig är dum eller smart då iallafall:)

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

