Svenska statens krig mot svenska folket, del 2016:89

sb eldsvåda
Glöm inte att byta batterier till brandvarnaren, kära medborgare!

Bästa läsare!

Jag kan blott reagera med ursinne när jag ser att staten låtit storma en bostad efter ett anonymt tips om att en misstänkt gärningsman använt sig av ordet ”neger” i en serie anonyma postningar på diskussionsforumet Flashback. [Fria Tider]

Att staten – med sitt våldsmonopol – skickar sina ”torpeder” till en medborgare för att arrestera denna på en så harmlös grund är något som betecknar vad som är en polisstat. Grattis svenska medborgare; den som inte vaktar sin tunga och säger vadhelst som kan tolkas som ringaktande av etnisk eller sexuell minoritet riskerar att lagföras och exkluderas från samhällsgemenskapen (i form av arbete, sociala förmåner och trygghetssystem, etc etc).

Jag kan bara tolka statens agerande som att desperationen växer hos makthavarna. Man måste skrämma folket till tystnad och lydnad. Detta är fruktansvärt. Det finns inget lagligt skydd för mig som etnisk svensk mot trakasserier som riktas mot mig p.g.a. min härkomst. Tvärtom, staten menar gång på gång att jag är lovligt villebråd för smälek, hädelser, hat och förakt.

Jag kan bara konstatera att staten inte står på min sida. Det är ok. Men jag accepterar inte att staten ställer sig i vägen för min naturliga rätt att yttra de ord jag helst vill, som inte är ett hot mot annan människas liv, hälsa eller egendom.

Staten kan omöjligt ha rollen som smakdomare. Om jag inte gillar islam, om jag tycker att negrer luktar konstigt, om jag tycker att smaken av kokosmjölk i thai-mat är kväljande, om jag anser att asiater inte kan köra bil, om jag anser italienare och greker är sliskiga, så må det vara mina ståndpunkter, och den som inte håller med mig må tycka annorlunda, och till och med säga emot mig. Uppenbarligen kan man säga att jag är en skitstropp som tycker som jag gör, och säga ännu elakare saker om mig. Men det är ok. Det är detta som är yttrandefrihet.

Statens roll är inte att vara dagisfröken på Internetforum. Det är milt sagt smaklöst att åklagaren lägger energi på att brännmärka enskilda debattdeltagare p.g.a. deras språkbruk, och dra dem i process. Skattepengarna måste kunna användas till bättre saker, inte minst i skenet av att vi har våldsbrott som står på kö till domstolarna.

Det må vara ofint att kalla negrer för negrer, men så länge det inte uttalas ett konkret hot så skall inte lagen om hets mot folkgrupp åberopas. Men även här anser jag att lagen i sig ör onödig, och skapar bara ett privilegiumexempel som får rättsväsendet att tro att andra brottsoffer skall exkluderas rätten att vara målsägande.

Det svenska rättsväsendets ”Neger-skandal” är en skymf mot de människor som verkligen förföljs och hotas p.g.a. sin härkomst eller sexuella läggning. Det finns bara en enda begriplig anledning till att polis och domstol agerar, och det beror inte på något rättspatos. Tvärtom, den enda vilja man har är att skapa statuerande exempel och hoppas att den invandringskritiska allmänheten börjar tiga, och slår till reträtt så att staten kan fortskrida i lugn och ro med sitt folkutbyte.

I övrigt gillar jag berber-krydda, jasminris och de bästa stuntmännen i bilfilmer är oftast asiater. Utöver detta så är jag väldigt förtjust i Delicatos negerbollar. Skicka mig i fängelse för det!!!

Hälsar eder Peter Harold som uppmanar svenska folket att reagera på statens krig mot de egna medborgarna.

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Brott & straff, Demokrati och frihet. Bokmärk permalänken.

79 kommentarer till Svenska statens krig mot svenska folket, del 2016:89

  1. Herr Flick skriver:

    Inte så lätt att åstadkomma något.
    Mot dumheten kämpar själva gudarna förgäves, sägs det.
    Men återigen, en lista över förbjudna ord är verkligen på sin plats nu. Sedan får man samla in alla böcker och tidskrifter där dessa ord återfinns, hur gamla de än är. Kränkningen uppstår ju när någon läser ordet antar jag.

  2. Rune skriver:

    ” Om jag inte gillar islam, om jag tycker att negrer luktar konstigt, om jag tycker…….
    ————————-
    Men i det här fallet är det väl staten som tycker att negrer är någonting dåligt?
    Om denne Flashbackare har kallat några människor ”Negrer” som ju staten anser vara en dålighet jämförbar med Tjuvstryker, Idiot, Fåntratt mm mm så tycker ju staten att det är ärekränkande.
    Märkligt tycker jag som inte tycker att denna benämning på mörkhyade afrikaner är mer märkvärdig än Eskimå, Indian, Kines, Göteborgare, Hallänning mm på människor från andra världsdelar.

    • Peter Harold skriver:

      Ja, oavsett vilket så ser jag inte det som statens angelägenhet att klassa människor ö h t. Staten är inte beskickad att avgöra om det är bra eller dåligt att vara neger eller Pitebo eller vilka sexuella preferenser som skall anses som skyddsvärda. Staten tycks ju inte klara av det vi behöver den till, så den skall ge fan i sådant som bara gör den kontraproduktiv.

  3. Björngunnar skriver:

    Färgen svart bör förbjudas!
    På spanska , negro.
    Det handlar om uppfostran och det staten vill ha är medborgare som gör som anbefalles, tänk inte lyd så får du vara ifred.
    Ta ”förmånen” att få lån i bank som exempel, det som avgör om du får låna är hur mycket skatt du betalar in, att du har tillgångar som mångdubbelt överskrider lånebeloppet saknar helt intresse.
    Det kallas betalningsförmåga men handlar bara om inbetalt skattebelopp.
    Antag som i mitt fall att man ärvt ett kapital och investerat detta i en fabrik, när fabriken är i det närmaste klar behöver man ett litet lån , men det blir nobben, du saknar betalningsförmåga blir motivet på avslaget.
    Det är den judiskägda ”Riksbanken” som ger direktiv till alla banker.
    Lyder inte banken så blir det tråkiga konsekvenser för den.
    När jag föreslog Handelsbanken att de iallafall skulle låna ut pengar blev svaret från banktjänstemannen, då har jag inget jobb i morgon och får komma och jobba på din fabrik.
    Du är välkommen sa jag men han tackade nej.
    Ett exempel bland många…
    Köper man en bil där föregående ägaren inte betalt skatten för föregående år men du betalt in bilskatt för innevarande år så blir du dömd i dumstol medans som i mitt fall zigenaren går fri.
    I det moderna Sverige gäller, lyd staten.
    Är du +medelålders+ man + svensk + ickebög blir det ännu svårade!

  4. Herr Flick skriver:

    Kan inte släppa detta. Är det verkligen så att man kan bli fälld för att bara säga eller skriva ordet n***r? Man behöver alltså inte kalla någon för epitetet?
    Då har vi nog gått längre ut på diktaturplankan än jag trodde. Kan inte påminna mig att jag läst någonstans att ens Stalins Sovjet eller Hitlertyskland gick så långt i förtrycket.
    Det här låter som något för europadomstolen.

    • Peter Harold skriver:

      Tyvärr har jag inte hela rättsprotokollet, men av det jag kunde utläsa via Fria Tider så var just negerordet en åtalspunkt.

    • Läsare skriver:

      Kan inte påminna mig att jag läst någonstans att ens Stalins Sovjet eller Hitlertyskland gick så långt i förtrycket. Det här låter som något för europadomstolen. —-Herr Flick

      _________

      I Sovjetunionen under Lenin och Stalin var det dödsstraff för att säga emot en jude. Läs själv:

      ”Anti-Semitism January 12, 1931
      Reply to an Inquiry of the Jewish News Agency in the United States

      In the U.S.S.R. anti-semitism is punishable with the utmost severity of the law as a phenomenon deeply hostile to the Soviet system. Under U.S.S.R. law active anti-semites are liable to the death penalty.

      J. Stalin 
      January 12, 1931

      https://www.marxists.org/reference/archive/stalin/works/1931/01/12.htm

      • Läsare skriver:

        Riktig politisk makt är att skriva lagen. Den Första lagen judarna skrev efter den judiska statskuppen 1917 i Ryssland var dödsstraff för att säga emot en jude.

        När judar väl skrivit lagen då kan de vända hela rättsapparaten MOT landets infödingar. Vilket samma judar har gjort i Sverige. Lagen ovan är en HMF-lag, hets mot folkgrupp. Judar skrev den första HMF-lagen i Sverige.

        https://www.nordfront.se/einar-aberg-mannen-som-fick-en-lag-uppkallad-efter-sig.smr

        En fd granne, vit svenska sa om hennes pojkvän att hans föräldrar är negrer. Skall hon också åtalas och förföljas av staten? Anna?

        Allting handlar om: Är det bra för judar?

        Allting inom politik leder till den änden. Rothschild-judarna har betalat bygget av Högsta Domstolen i Jerusalem. Judarnas mål är att HD i Jerusalem skall vara sista instans att klaga till.

        Judarnas HD i Jerusalem skall ha sista ordet vad det än gäller. US HD skall alltså vara underordnad judarnas HD i Jerusalem. Samma gäller naturligtvis för EU-domstolen.

        Judarnas högsta önskan är att skriva en global lag med dödsstraff för judarnas löjliga ”antisemit”anklagelse. Kan judarna skriva den lagen, då kan de vända all världens rättsappater mot infödingarna.

        Men för att de inte skall bli allt för uppenbart att det är judar som skrivit lagen, lägger judarna till alla minoriteter de kan i lagen. Läs vilken minoritetslag som helst i valfritt land och lagtexten slutar ALLTID med ”blah minoritet … och judar.”

        • Sofia skriver:

          ATTITYDEN I BILD

        • Läsare skriver:

          Klicka på 1900s överst till vänster och läs vad judarna själva skriver om vad de fick igenom vid ”Fredsförhandlingarna” i Versailles, slott i Paris, 1919.

          http://ajcarchives.org/main.php?GroupingId=10

          AJC, American Jewish Committee är elitjudarnas elitjudar. Maffiajuden och Rothschild-judarnas agent i Amerika startade AJC.

          • Läsare skriver:

            Jacob Schiff är maffiajuden. Han fixade ett lån till Japan på 400 miljoner dollar år 1900.

            Ta det gånger 35 och du har dagens pengavärde. Schiff blev inskriven som Japans Hjälte i japanska skolböcker.

            Juden Jacob Schiff var i centrum för ALLA judiska operationer över hela världen från 1880 tills hans död 1920 i New York. Läs själv vad han gjorde:

            https://jewise.wordpress.com/the-tranfer-agreement/

        • Oy vey! Då kommer det garanterat att vara belagt med dödsstraff att ens ifrågasätta deras heliga holohoax.

          • Läsare skriver:

            Du får fem, 5 års fängelse i dagens Tyskland för att säga emot judarnas ”förintelse”lögner.

            ”Förintelse”lögnen är gojernas ”religion” som trumfar allting. I ”föreintelsereligionen” är ALLA judar ”Gud”. Och du säger inte emot ”Gud” ostraffat.

            Judens plan är att bli ”Gud” på jorden.

            • Herr Flick skriver:

              En lite lustig följd av detta är att man har definerat sanningen som det som kom fram i Nürnberg-rättegångarna. I dem fastslogs att tyskarna var skyldiga till massakern i Katyn.
              Det är bara det att ryssarna har erkänt utan förbehåll att det var de som utförde morden och man har till och med publicerat ordern från Stalin.
              Om man talar om Katyn i Tyskland idag så måste man hålla sig till osanning, annars kan man åka i fängelse. Kolla gärna wiki.de om detta, de tassar som katten runt den heta gröten…
              Så går det när sanningen inte räcker till.

            • Då medger dom indirekt att deras gud är satan, precis som Jesus hävdade. Ty denna världen tillhör ju djävulen och den andra Gud. Förklarar också varför dom hatar kristendomen.

              • Björngunnar skriver:

                Det här med gud och djävulen…
                Bägge finns ju i denna världen just nu och djävulen har en svart katt som går på bakbenen.
                Det här med att livet efter detta skall bli den godes lön är egentligen en djävla uppfinning.
                Den som hittat på detta vill väl ha monopol på djävulskap.
                Den som går på detta med livet efter detta och evig salighet är, tycker jag, en självisk natur och att ha en självisk natur är egocentrisk, själviskt och drar ner personen i något som psykiatridjävlarna kallar psykisk sjukdom.
                Såg att SD skulle satsa på psykiatrisk ” vård”.
                Legaliserad, samhällsfinansierad knarklangning!
                Om läsaren läser detta kan jag nämna att i stort sett alla psykiatriker i USA är juddar.
                Hjärnan är en kemisk fabrik som kan hamna i obalans och då bör den korrigeras med droger alternativt elchocker.
                Djävulen själv tar avstånd från de utvalda, de verkar sakna alla gränser.

        • Peter Harold skriver:

          Ja, men samtidigt är frågan: vilke rumsrena alternativ kan man tillgripa? Som jag ser det finns det bara en väg just nu – jag betonar just nu – och det är att vända sionisterna ryggen till och sluta vara dem till lags.

      • Peter Harold skriver:

        Stalin, judarnas beskyddare. Hm, det låter… provokativt.😉

  5. Anna skriver:

    Hade jag hållit käften och inte påpekat faktumet att alla tjänstemän som är satta för att tillhandahålla hyreslägenheter i sverige, alla är invandrade till sverige (första generationen) så tvivlar jag på att mitt arga mail ens hade polisanmälts, utan hade bara lagts i högen av övriga arga mail skrivna av alla frustrerade medborgare vars ansökan om byte till annan lgh samt därefter ansökan om förtur till annan lgh- blivit avslagna…

    Det är sorgliga fakta. Men tyvärr helt relevant i sammanhanget. Det värsta du kan vara i det svenska samhället, är en svensk som inte har tillgångar i form av bostadsrätt, hus eller sparade pengar på banken. Vi är skräp.Värst av allt är ju faktiskt att staten består av oss. ?

    • Peter Harold skriver:

      Åberopa tillfällig sinnesförvirring i fyllan och gör avbön. Och sen när du friats ger du järnet igen, Anna! (Men undvik att ta ett alltför stort järn när du firar, eller sätt i alla fall alkolås på tangentbordet)😉

      • Anna skriver:

        Hehe- tack för rådet. Jag har slutat ”järna”. Har återgått till min blodapelsinjuice som jag måste varva med yogurt för att kunna tåla. NÅN last måste man ju ha! Tyvärr är inte fyllan och villan någon ursäkt längre. Finns personer som blivit dömda för ngt de gjort både när de tagit det ena med det tredje och tom tappat sin plånbok och somnat på gatan… det heter att de ju drogat sig frivilligt… Skulle väl vara om man på ngt vis kunde visa på att man trott att man druckit av blodapelsin-tetran och inte vin-tetran – de stod ju så nära varann och man hade tappat smaksinnet pga att man borstat tänderna med xylokainet istället för tandkrämen, som ju också stod farligt nära varandra på badrumshyllan…

        • Peter Harold skriver:

          Just nu blir jag känslig i magen av apelsinjuice, c:a 40 minuter efter intag. Händer ombord på tunnelbanan. Inte skönt alls. Jag tror inte man skall dricka juice efter tandborstning…😉

  6. Anna skriver:

    Vad ”roligt” BjörnGunnar- att vi satt och skrev kommentarer som handlade om samma sak samtidigt! Hehe. Ja, visst är det komiskt att alla medborgare- män som kvinnor- finner precis samma faktor som det största hindret för vår fortlevnad? Som kränker vår individuella frihet, sticker käppar i hjulet när vi börjat få spinn på kreativiteten, när vi äntligen verkat få vind i våra segel?

    Den som inte har kapital får inte heller chans att skapa sig en framtid. Det är därför som syrianerna har en sån stor fördel framför oss svenskar. De är så många, de är lojala och de har ett jävla kapital att starta verksamheter med. Vore vi lika smarta så hade vi skaffat oss kollektiv med varandra. Köpt eller bara hyrt ett stort hus, delat på hyran, ställt upp för den som behövt körkort och övningskört, haft ett utbyte av varandras erfarenheter.

    Nej, det går ju inte. Hur hade det funkat? Jag tycker vi ska sluta gnälla och börja samverka. Istället för att sitta på egen kammare och bara tycka synd om oss själva kan man faktiskt slå ihop påsarna. Nu menar jag inte just hos dig, BG utan med vemsomhelst som sitter i samma sits. Man får hyra ut för att prova samboende i ett år. Jag hade inte bangat för det om det bara rörde sig om stockholmsområdet med omnejd.

  7. Risto Matinen skriver:

    Illegala invandrare släpps in utan pass och visum, och får söka asyl, de inte har rätt att söka. De får byta identitet, utan påföljd, trots att det är urkundsförfalskning som kan ge 2 års fängelse, åtminstone för en svensk.

    Och kravallande araber och negrer får hållas. De får bränna bilar, kasta sten, ockupera mark, osv utan att polisen lyckas/inte vill ta fast en enda ockupant! Snacka om felprioriteringar…

    Dessa domar är uppenbar diskriminering av svenskar. Likhet inför lagen är borttagen, sedan länge. Statsmakten har ingen legitimitet alls längre. Hoppas någon driver dessa mål vidare, och även till Europadomstolen om så krävs. Dock hyser jag inget/lågt förtroende även för högre instanser…

  8. Anna skriver:

    Vad ska man göra med de gamla LP-skivorna med Stockholms Negrer då? Micke Alonso som sjöng och som senare blev ihop med alexandra pascalidou?

    Borde inte Micke göra ett uttalande i tv om hur han ångrar sig ???

    Mitt favvisuttryck när jag uttryckt frustrationen och segregationen som ensamstående mammor i sthlm får ustå har varit ungefär: ” Vi ensammorsor är den moderna tidens negrer. Vi är stockholms negrer”!

    Kommer de och stormar min bostad nu också?

    Herregud- ingen normalt funtad människa kan väl låta bli att reagera mot den här infantiliteten och slöseriet med skattepengar? Häxjakt mot negerordetanvändare? Vaa? VAD sa du? SA du NEGER???

    Min sons far (som är en riktigt usel far men det har inte med saken att göra just nu) hade sitt standardmeddelande på sitt telesvar: ”Tja- du har kommit till Negern! Lämna meddelande!”

    Särskilt roligt var det ju att han sa det med sin liiidingö-accent och var adopterad neger. Vad man än säger om honom så måste man ju ändå ge honom cred för sin osvikliga humor. Ingen hycklare där inte!

    Det var väl TUR att folk på bussarna inte brukar vara så alerta, också- hade såna där anmälare funnits på bussen när jag var yngre hade jag väl redan fått ett antal anmälningar på mig. Herregud- när tappade folk sitt sinne för humor? Jag tänker på min typiska dag när jag bodde i solna. När jag tränade mycket och fick handla mycket mat. När jag småsprang till buss 509 med 2 tunga matkassar fulla med frusen torsk, spenat och ägg och en massa morötter, havregryn och ramlösa.Hann precis med bussen. Hade månadskortet i bröstfickan. Ställde ner matkassarna vid chauffören för att dra upp det. Han börjar gasa så kassarna åker omkull. Jag säger till honom att han kan väl vänta i en sekund! Han svarar ilsket att ”det är avgångstid nu” varpå jag instinktivt gör honnör, slår ihop mina klackar och ger igen med ett ”Jawohl- mein fuhrer”!

    Och börjar gå länge gången. Hur många år med samhällstjänst hade jag fått om jag gjort samma sak i dag???

    • Herr Flick skriver:

      Herr Flick tycker att du gjorde det enda rätta.

    • Peter Harold skriver:

      Ha ha, blast from the past. Jag måste Youtuba ikväll! Ha ha!

      • Herr Flick skriver:

        ”Helga is vearing ze knickers vith ze little svastikas”

        • I somras handlade ett par avsnitt av Retro om arvet efter Monty Python. Efter programmet roade jag mig med att googla lite. Blev lite förvånad när jag upptäckte att serien gick i hela tio år. Har faktiskt inget minne av att den gick så länge. Nästan dubbelt så länge som det riktiga kriget varade. Fast MASH gick väl också flera gånger längre än vad Korea-kriget varade på riktigt. Typiskt att SVT lade ner både Retro och Hitlåtens historia. Två av dom få underhållningsprogram det kulturmarxistiska SVT producerat som faktiskt varit rätt underhållande utan att vara fördummande. Men det var kanske därför dom lade ner programmen.

        • Peter Harold skriver:

          Ha ha, till skillnad från många som kommenterar på YouTube kan jag bara konstatera en sak med säkerhet: Stockholms Negrer är vänster, ha ha! Men skönt gung. Jag gillade arrangemanget i ”Sieg Heil”. Bra producerat.

    • Lite knepigt det där. Du kan ju inte bränna LP-skivorna heller för då blir du misstänkt för att tillhöra KKK. Slänga skivorna kan ju också tolkas som rasism men det kan det ju göra om du behåller dem också.

  9. Benny skriver:

    Vita män och ryssar får man bespotta hur man vill! Då är risken ingen alls att bli åtalad för hets mot folkgrupp! Snarare tvärtom, uppmuntras detta av statens representanter. Har ni märkt hur sura man är i GB, USA och Nato över att IS besegrats i Palmyra? Alla vi andra normala som vill ha bort IS och alla andra terrormuslimer jublar medan ”journalister” på MSM-media gnisslar tänder i förtvivlan.

  10. Risto Matinen skriver:

    Man kan verkligen fråga sig vad den antisvenska statsmakten tror sig uppnå med denna typ av antisvenska insatser. Tror de verkligen att vi kan kväsas till underkastelse under islam och globalismen? Att jaga och döma svenskar för skitsaker, medan ockupanterna mest går fria?

    Det kommer att bli tvärtom! Fler och fler blir istället inspirerade att jaga våra bödlar; både bland invällarna och landsförrädarna. Även domstolsväsendets charlataner kommer att bli lovligt byte…

    Hur bemöts denna ockupantlag nu uppluyft långt över förnuft bäst? Tja, skriv ”neger” i alla dina inlägg så blir det miljontals de ska dra till skranket. Räcker inte det, så hota…

    • Peter Harold skriver:

      Naje, helt otänkbart är det ju inte att staten kan tänkas vilja vara elak mot svenskvänliga. Ett exempel är ju statens benägenhet att hellre fälla än fria (och omvänt förhållande i ett antal uppmärksammade brott med invandrare som gärningsmän). Man vill ha några statuerande exempel som kan få rörmokare Johan och mormor Märta att akta sina tungor på Facebook. Man skall frukta för minfältet. Glöm inte heller att man genom denna SD-liknande nolltolerans mot fula ord på internet skapar ett verktyg för att schavottera oönskade element som en dag kanske frestas att utmana makten och själva bli politiker.

  11. Läsare skriver:

    Lyssna noga 9:30, en minut innan sjunger han: DÖDA ALLA.

    Michael Alonzo mot ”rasism”(OBS: Läs texten till höger!)

    • Anna skriver:

      Åh- herregud! Vilket år var det här? Aha- det borde vara runt -95… Tänkt att det var runt denna tid jag träffade honom. Hade gemensam kompis. Han håller säkert med om i dag, att det inte riktigt stämmer överens med dagens verklighet. Även han. Men det vet jag inte. Det vore faktiskt kul om just såna som han, kunde uttala sig om hur problematiken blivit det omvända från den tiden han uttalade sig om invandring. Lustifikt nog var vår gemensamma kompis- ett ”skinhead”. ! Alonso var även då ett bevis för att man inte blir klarsynt av att röka på och supa om vartannat. Själva punktemat gick ju att på att man satte sig ner och fokuserade och präntade ner något man var förbannad på för stunden.

      Hehe. Skinnskallarna som gjorde musik, skrek och hade sig mot de sociala orättvisorna (som om de hade sett in i framtiden) egentligen var de orättvisorna rätt små jämfört med 2000-talets verklighet bland ”svennarna” och riktade sin avsky gentemot rasblandningen och att sitt egna land genomgick oönskade förändringar utan att fråga folket. Folket var- tvärtom det Alonso primalskriker om- folket av börd.

      Punkbanden som Stockholms negrer- fokuserade sig på det motsatta förhållandet. Jag kunde inte riktigt sätta fingret på vad de ville. Faktiskt hade jag inte hört den där låten med svenska flicka fy fan, förut. När jag träffade Micke upplevde jag honom som en hal typ, en sån där som bara fladdrade omkring. Ena stunden höll han med, i andra stunden avvek han från frågan och började rulla en jolle. Antar att punkbanden från förr nöjde sig med att ha den gemensamma nämnaren…

  12. Läsare skriver:

    När judarnas propagandamaskin går på högvarv är lätt för mig som inte glor på judens hjärntvättningsmaskin TV att avgöra.

    Dumknullade byfånar som inte tänkt en enda tanke själv i hela livet kommer och frågar mig: – Hur kan man ifrågasätta ”förintelsen”?

    Då frågar jag alltid: Vilken av dom?

    Enligt judarna själva blev sex miljoner judar ”förintade” i FÖRSTA världskriget 1914-18. Läs själv judarnas lögner om sex miljoner ”förintade” judar under FÖRSTA världskriget. Foto från judarnas egna tidningar:

    http://vho.org/GB/Books/tfh/9.html

  13. Stig Olsson skriver:

    Eftersom det är så förbjudet att säga ”neger” kanske man kan använda sig av hårfärgningsföretaget ”schwarzkopf” i stället?!

  14. Vauen skriver:

    Media reagerar på effekten av att alla ”22 åringar” har genom internet fått ett sätt att påverka den reella maktens strukturer. Folk gör helt enkelt uppror mot prästerskapet som vill indoktrinera oss med deras dogmer (som förtrycker de traditionella samhället), så som förintelseberättelsen, deras version av 9/11, växthuseffekten osv, vita människors kollektiva skuld.

    Alla civilisationer har något heligt – sekularism tvivlar jag alltmer på om den alls finns! Läs ”We are not Charlie Hebdo”.

    • Peter Harold skriver:

      Och det är väl just för att skapa fruktan för detta verktyg som politikerna och rättsapparaten går på. Jag har t.o.m. mött företrädare för polisen som säger att man skall undvika att gå in i diskussioner på olika forum! :-0

  15. Läsare skriver:

    Idiotlandet Swedistan del 2016:90

    Ensamkommande flyktingbarn har rätt till ersättning för döda föräldrar

    https://www.flashback.org/t2703966

    2016-03-30 Fyra män misstänkta för grov våldtäkt på färja

    https://www.flashback.org/t2703989

    Klart grabbarna skall ha en svensk hora. Fattas bara!

    • Läsare skriver:

      Del 2017:90, så klart.

    • Anna skriver:

      Men då har de ju ett problem kvar: De svenska hororna – åtminstone om man då syftar på blonda och blåögda- håller ju på att ta slut!?

      Vad är nästa steget? Ta över island, norge,finland eller danmark?

      Där går de nog på en nit. Våra grannländer kommer inte att vara lika dumma som sverige.

    • Peter Harold skriver:

      Vardagsmat. Det är som att man satt i system att förvandla nationen till ett u-land.

  16. Sofia skriver:

    NÄRPORTRÄTT AV FÖRÖVARNA – GRUPPVÅLDTÄKT – FINLANDSFÄRJA – mars 2016.

  17. Anna skriver:

    Men de är ju skitsnygga killar! Att inte de kunnat raggat varsin tjej på den där båten och haft helt överjävlig frivillig sex med??? De kan ju bara ha haft en överjävlig snedvriden sexuell preferens, värre än de jag haft nöjet att träffa med i mina da´r? Då har jag ändå haft en inblick i dominans-sex bögsex och helt gammeldags porrsex a ´la gang bang (nu skrev jag inte fel- peter!) … Har de här killarna tvingat till sig sex så har de haft just detta i siktet hela kvällen. Men en sak kvarstår ändå: Varför skulle snygga och smarta killar våldta en tjej på båten- utan att mata våldtäktsoffret med roppar så att tjejen inte hade vaknat upp alls- eller åtminstone inte förrän hon vaknat upp långt efter att båten gått iland?

    Något stämmer inte. Tror inte att någon kan vara fullt så dum?

    • Risto Matinen skriver:

      Skitsnygga? Jaha, om man gillar skit! Jag är förvisso man, men det är främst WT-kvinnor som dras till patrask. Hur det kommer sig vet inte jag.

      Ca 30-40 tusen vita kvinnor våldtas i UZA av negrer per år. Noll, eller närmare bestämt <10, vita män våldtar negresser. Hur kan det komma sig? Frågade min son rakt av, och han svarade utan tvekan: De är så fula…

      • Anna skriver:

        Jahaja. Så är ”man” kvinna och dras med färgblindhet, dvs tycker att män är snygga oavsett färg när de beter sig detsamma- så är ”man” alltså white trash”?

        Ja, det var ju precis det svaret ”man” hade förväntat sig av just dig, Risto.

        Men säg- vad kallar man då en ”man” för när en svensk ”man” drar sig till asiatiska kvinnor eller andra kvinnor som inte har samma hudfärg då?

        Nu blev det lite knepigare kan jag tänka mig?

        • Anna skriver:

          Även om jag med råge kan föreställa mig hur du föreställer dig att ett gäng asiatiska rövknullartjejer sätter på din vita röv. Jag har ju faktiskt redan redovisat alla mina förehavanden med råge. Så jag kan gladeligen låta hela SÄPO försöka redovisa fakta om mig som jag inte redovisat innan. Det finns inget sånt om mig.

          Men ditt arsle kan jag ana innehåller annat.

          Försök inte med mig, Risto. Allt skit har jag redan levererat, Skiten är också kallad för mitt liv. Vilket faktiskt jag uppskattat. Tills nu. Typ.

          • Risto Matinen skriver:

            Fy attan vad otrevlig du är! Är du nöjd med det? Eller var du redan packad?

            Tråkigt att dit liv blev som det blev, men varför skylla på andra? Är du arab?

            Jag hade tagit bort denna kommentar för Annas skull, om jag varit Harold. Dock ingen kritik emot honom. Detta var lågt, jävligt lågt. Hoppas Anna får ett bättre liv nästa gång, om hon tror på inkarnation…

            • Anna skriver:

              Ojdå Risto. Hade faktiskt glömt att jag skrev det där. Överdrev kanske liiite grann. Därför som jag kanske sitter anklagad nu. Hade du inte bara varit bloggkommentator hade du varit tjänsteman. Och de är farliga att kommentera emot… Tack för att du inte skickar statens lakejer på mig? Eller rättare sagt hade jag nog gjort det på dig vid detta laget. För du är ju till och med mer inkorrekt än lilla jag…

        • Risto Matinen skriver:

          Nej, du Anna drar en alldeles för lång slutsats av vad jag skrev. Ingen blir WT för att tycka negrer är snygga, utan möjligen att WT-kvinnor tycker att de är snygga, eftersom det är vad de kan få/nöja sig med.

          Har som jag skrivit förr, många finnar som vänner. De vittnar samstämmigt att det är finska WT-kvinnor som beblandar sig med negerhannar. Dessa WT-kvinnor ratas av finnar. Själv skulle jag aldrig ha en sexuell relation med en negerkn*llare.

          Minns en snygg svenska jag lärde känna som barn. Hon hade höga betyg i skolan och borde betraktas som intelligent. När hon blev vuxen ville hon bara göka med negrer. För mig obegripligt, men kanske något fetishistiskt? Med det vill jag bara påpeka att man inte behöver vara WT för att bli att bli negerkn*llare.

          Gällande asiatiska kvinnor svarar jag som tidigare, vad jag tror: De är feminina och skäms inte över det. Själv har jag inte ens rört en asiatiska kvinna. Dessutom är importen av asiatiska kvinnor pytteliten jämfört med negerimporten. De flesta svenska män som tar in asiatiska kvinnor, är ratade av svenska kvinnor, så ”ni” gör ingen förlust där, tror jag…

    • Peter Harold skriver:

      Grr… ”gang-bang”…😉

      Skämt åsido, att förnedra tjejer i grupp är på väg att bli en sport. Och så jävla skitsnygga är de inte. Tvärtom.

      • Anna skriver:

        Jaha- så det har blivit en snyggast-tävling nu? Tänk dig på fyllan över midnatt…. Inte fan hade jag gått hem med en 40åring eller 50-åring men de är ju helt normala killar…

        • Peter Harold skriver:

          Ok, de är i vart fall inte min typ, ha ha!🙂 Uppriktigt sagt, jag har inga större erfarenhet av krogragg. Mest därför att jag är rädd för att någon skall vomera över mig, eller till och med i mitt sällskap. Jag tror att jags kulle hellre ragga på bibliotek, även om jag vill understryka att det är högst teoretiskt.😉

  18. Anna skriver:

    Om man nu hade varit tjejen på båten alltså. Som varit i samma ålder.

  19. Sofia skriver:

    GRUPP-PERVERSITETER

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

