Parisbilder – beklagar om jag förstör helgen för er nu… :-(

Bästa läsare!

Jag hoppas att ni haft en trevlig helg. Hoppas att ni njutit. Men nu är det dags att återvända till verkligheten.

Denna bloggpost blir ovanligt fåordig. Videoklippen får tala för sig själva.

Media Blackout : Paris is in shambles as Muslims launch attacks on French citizens, smash stores, destroy cars, fight riot police:

http://vidmax.com/embed/141067
Text: [länk]

UNREAL Footage shows African migrants destroy an entire neighborhood in France during an Anti-Police riot:

http://vidmax.com/embed/152835

Text: [länk]

Det man kan notera är att en del av aktivisterna agerar för Palestinas sak. Tips från coachen: åk till rätt kontinent om ni vill ha ert land tillbaka.

Detta är en föraning om vilka scener som kommer utspela sig här hemma i Sverige när välfärdsstatens pengar inte längre räcker till. Är det kanske därför som staten har ambitionen att införa det kontantlösa samhället så att de skall kunna ta hur mycket pengar de vill av skattebetalarna, och betala till dem som hotar att slå sönder landet? Obs, det var bara en retorisk fråga. Vi alla vet att svaret är ja.

Hälsar eder Peter Harold

 

 

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Politik, Stadsliv. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Parisbilder – beklagar om jag förstör helgen för er nu… :-(

  1. Sofia skriver:

    Helsingborg igår:

    ”Jag blev rånad av 2 muslimer – det blev många brutna ben… jag kan bara skriva med tummen…”

    • Björngunnar skriver:

      Hur vet man att det var muslimer?
      Är det förbjudet att skriva negrer eller araber?
      Nyss hemkommen från Belarussia kan jag berätta att där får man betala skatt om man inte har ett arbete.
      Några bidrag vid arbetslöshet, tror inte det…
      1500kr/år kostar det att inte ha arbete.
      Några araber eller negrer syntes inte så långt ögat räckte förräns jag landade på Arlanda.
      Alla tullare jag såg var negrer.
      Vidare kan jag berätta att all snus i Sverige med smak skall försvinna.
      Mitt negersnus …får köpa på mig ett lager.)

    • Peter Harold skriver:

      Stackarn, och som lök på laxen lär han nog bli åtalad för hets mot folkgrupp efter detta. 😦

  2. Sofia skriver:

    Helvetet är redan här!

    http://thoralf.bloggplatsen.se/2017/02/19/11418784-sondagens-agenda/

    Läs kommentar av ”Cosmik Debris”…

  3. Vauen skriver:

    Väldigt bra program med insikter som inte får yttras idag:



Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

