Roger Waters talar ut i RT – sionister försöker upprepa McCarthyismen.

Jag tog upp detta ämne redan för en månad sedan i bloggposten ”Lokalpolitiker försöker stoppa Roger Waters konserter” [LÄNK]

Hälsar eder Peter Harold

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Det här inlägget postades i Demokrati och frihet. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Roger Waters talar ut i RT – sionister försöker upprepa McCarthyismen.

  1. Ove-Britt och jag. skriver:

    Rock activism var ordet! https://youtu.be/XoDKqwhMo4Q

  2. Roger K skriver:

    Hejsan Peter. Jag läste ditt inlägg angående ”riktiga nyheter” (RN)
    Jag saknar verkligen den sida, men jag har hittat (i mina ögon) ett värdigt alternativ.
    Feedly heter sidan. Du lägger in URL feeds som du vill. Givetvis är din blogg med på min version.
    Här är adressen: https://feedly.com/

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.

