Dagsarkiv: juli 14, 2008

Jag börjar inbilla mig…

Bästa läsare! Längtan efter något kramgott att ta med på promenaderna börjar nu ta på sinneskrafterna. Vet ni, nu har jag till och med börjat hallucinera när jag är ute och vandrar. Se här… Skämt åsido; jag minns en gång … Fortsätt läsa

Publicerat i Udda sex | Märkt , , , | 5 kommentarer

Freddan versus kufarna

Bästa läsare! Jag skulle vilja följa upp det tema som jag startade i förra veckan ang. en ny partibildning inom svensk politik. I mitt inlägg utgick jag från att det inte finns kapacitet för ett helt och hållet nytt parti … Fortsätt läsa

Publicerat i Demokrati och frihet, Nyheter, Politik, Sociala medier | Märkt , , , , | 4 kommentarer

Fel tjej.

Bästa läsare! Jag har begått ett fruktansvärt misstag. I fredags eftermiddag anlände jag till jobbet i en ovanligt flott utstyrsel för att önska mina kollegor plus annan lös personal angenäm helg, samt tillönska de flesta en trevlig semester. När jag … Fortsätt läsa

Publicerat i Ninetteiader, Privat | Märkt , , , , | 4 kommentarer