Dagsarkiv: oktober 5, 2013

Varför sköts den obeväpnade Miriam Carey ihjäl? Jo, därför att ”War on Terror” skapat noja.

Bästa läsare! Jag tittar på en artikel i Expressen med rubriken: ”Miriam Carey var besatt av Obama” [länk]. Eftersom jag varit annorstädes en hel del på sista tiden har mina underrättelser om ”den galna polisjakten efter en förvirrad kvinna där … Fortsätt läsa

Publicerat i Brott & straff | 8 kommentarer

PRAO hos den mörka sidan… – Peter Harold bidrar till den föraktliga pressmeddelandejournalistiken.

Bästa läsare! Trots en strid ström av händelser som både korsar och tangerar undertecknad bloggskribents intressen så har jag fått avstå från mina dagliga postningar för annat. Mest p.g.a. att jag är off-line på min korta fritid numera. Det har ju … Fortsätt läsa

Publicerat i Privat | 2 kommentarer