Migrationsverket visar svensk kvinna utförande fellatio på svart man under verkets chefsmöte… (humor)

sb migrationsverket bilvåldtäkt1

Bästa läsare!

Jag plockade ovan förevisade illustration från bloggen EveryKindaPeople som i sin tur hämtat den från bloggen Snaphanen som undrar om det är möjligt att satiren skall kunna överträffa verkligheten, här med tanke på Migrationsverket problemfria syn på ”den globala migrationens möjligheter”.

Medan dessa bloggare säkert såg det något verklighetsfrånvända i att en grupp glada invandrare far fram obältade i ett terrängfordon utan lagenliga registreringsskyltar på fel sida om vägen i alltför hög hastighet (nä, jag tror de bara såg invandrarna; de övriga iakttagelserna är bara bevis för min yrkesskada…) så hängde jag mig upp på att man inte ser några kvinnor i denna mansdominerade teckning. Detta tänkte jag påpeka i EveryKinda:s blogg, men så såg jag plötsligt kvinnobenet med en rosa damsko som sticker ut. Men jag ser inte hennes ansikte. Antingen har hon vita strumpbyxor eller också är det en blek nordisk kvinna. Varför fick inte en niqabklädd kvinna plats i bilen?

Eftersom den förmodat svenska kvinnans ansikte inte syns gissar jag att hon ligger ner i baksätet, sannolikt med sitt huvud i höjd med den färgade mannens underliv. Jag säger inte att detta är en verklighetsfrämmande illustration, men om det är så att hon utför en avsugning av den svarte mannen – av hans glädjefyllda ansiktsuttryck att döma är det ett faktum att så sker trots att fordonet bemannas av en omdömeslös livsfarlig förare – så har Migrationsverket lyckats fånga en situation som borde få fler att reagera. Jag vet inte om den rödhårige killen som står upp i bagageutrymmet är irländare eller skott, eller om han är pojkvän till damen nere i den färgade mannens skrev. Han kan också vara en rödhårig svensk. I vilket fall som helst ser han skräckslagen ut.

Den här synen lär väl bli vanligare i framtiden när samhället skall betala ut körkort i syfte att öka integrationen, kan jag förmoda…

Hälsar eder Peter Harold

Om Peter Harold

Libertariansk skribent och författare. Driver den libertarianska bloggen "Skrivarens Blogg".
Detta inlägg publicerades i Humor. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Migrationsverket visar svensk kvinna utförande fellatio på svart man under verkets chefsmöte… (humor)

  1. Peter L skriver:

    Det är rätt, ge på dom bara! Illustrationen är så groteskt verklighetsfrämmande att alla medel är tillåtna i kritiken, värre pekoral finns knappt att uppbringa!

  2. kallepelle skriver:

    Dom har lyckats med att klämma in två antikristna (icke korsflaggor) blågula fanor också. Dessutom ses ”respektordet” på bilsidan. Illustratören/törskan är verkligen en 100% PK-varelse som gjort det mesta av tillfället. Dubblat avtalat arvode är väl mycket väl motiverat! (Nu med hänsyn till källan så börjar jag misstänka att illustratören haft onda-ickePKavsikter och hjärtat på rätta stället?). 🙂

  3. kallepelle skriver:

    Hä hä ormgrop på Jeepflaket! Var det länge sedan Du fick ”något” om man får vara så fräck och fråga? Beundrarinnorna står ju som spön i backen här så se till att ta för Dig vet jag?!

  4. kallepelle skriver:

    Det var som fan – det var ingen satir. Bilden är producerad och visad av migrationsverket på eget möte. Satiren i landet är arkebuserad av miggorna och begravd på bakgården till en okänd moske! Och vi tvingas avlöna dem med skattepengar!

  5. calle37 skriver:

    Snuskig fantasi du har;)

Du är välkommen att kommentera inlägget! Jag tillämpar yttrandefrihet, men du tar givetvis ansvar för det du skriver. Reklam åker dock i runda arkivet.